Strážci galaxie Volume 3: Do třetice všeho zlého

Nejoblíbenější ztroskotanci studia Marvel stojí tváří v tvář vlastnímu konci. Co čeká Strážce galaxie ve filmu Volume 3 a bude do třetice vše zlé? Nebo ještě divnější? Podívej se na upoutávky a zjistí, kdy bude film na Disney plus.

Od druhého dobrodružství Strážců galaxie uběhlo už šest let. Jako všichni ostatní superhrdinové filmového studia Marvel se snažili zabránit genocidě. Mimozemský maniak, který ji plánoval, byl zároveň adoptivním otcem dvou z nich. Následně jsme Strážce viděli bojovat  po boku Thora ve filmu Láska jako hrom a před minulými Vánoci ve Svátečním speciálu unesli hollywoodského herce, aby byla legrace. Divné, co? A brzy to bude ještě divnější!

Mýval ve vesmíru

Strážci galaxie: Volume 3 je závěrečný díl trilogie, ale fungovat má i samostatně. Tým je pořád otřesený z toho, že Gamora zemřela – a druhá Gamora z mnohovesmíru, kde neměla se Strážci nic společného, zůstává nepřátelská.

Upoutávka na Strážce galaxie: Volume 3 (CZ titulky):

Naopak její adoptivní sestra Nebula se stala plnohodnotnou členkou party a už není tak krvežíznivá. Skoro jako by si ty dvě prohodily role! Ale i když se trajektorie jejich kosmických lodí znovu protínají, Strážci mají na mušce někoho jiného. Stojí tváří v tvář novým protivníkům i vlastnímu konci. A odhalují, proč mývalové ve vesmíru mluví.

Sebevražední strážci

Režisér celé trilogie James Gunn (Sebevražedný oddíl) prozradil, že mývala Rocketa od začátku bral jako hlavního hrdinu. Drsný prcek se zrodil jako výsledek extrémního genetického experimentu, který má na svědomí mocná kosmická bytost High Evolutionary.

Zatímco se ostatní Strážci snaží zachránit Rocketa z jejích spárů, do cesty se jim staví ještě jeden protivník. Že se chystá příchod nesmírně silného a inteligentního Adama Warlocka víme z bonusové scény v závěrečných titulcích druhého dílu Strážců galaxie. Už je to tady.

Upoutávka na Strážce galaxie: Volume 3:

Budoucnost galaxie

Překážky, se kterými si oblíbení vesmírní ztroskotanci musí poradit, jsou zase vážné. Tentokrát tak, že by mohly způsobit konec týmu, jak ho známe. Znamená to, že Strážci skončí ve smrtelných mukách? To asi ne, jsou to přece hrdinové jedné z nejpopulárnějších filmových sérií. Na druhou stranu režisér Gunn, který je za ni zodpovědný, od studia Marvel definitivně odchází. Budoucnost Strážců galaxie je ve hvězdách.

Strážci Galaxie: Volume 3 - kdy budou na Disney plus?

Režie: James Gunn